27 Ocak 2016 Çarşamba

Kırmızıdan Maviye (Karmakarışık 3)


Ben alışkanlık kazanamadım hiç bir şeye,
Alıştım sadece.
Pek dürüst sayılmam yalanlar söyledim,
En çok da kendime

Kırmızıdan maviye.

Görmek isterdim kendimi
Gözlerinde

Kaybolduğum boşluğun içinde.

Karanlık ve sessiz
Yorgun-mecalsiz

Biraz bitkin ama tamamen de tükenmemiş.

Kapasam gözlerimi akar yaşlar bilirim
Açsam can sıkıcı.

Şimdi, tüm olan biteni unutup kapamalı mıyım gözlerimi?
-akacak yaşları umursamadan-
Yoksa yüzleşmeye devam mı etmeliyim,
Biten takatimi sırtıma alıp?

Tüm yaptıklarıma karşılık.

Günün birinde hatırlasan adımı
Ödeştik sayarım.

Be Adam!

Adam dediğin kalır mı altta?
Demekten
İnan artık hiç tadım kalmadı.

Sonuçta
"Sana Gül Bahçesi Vadetmedim"

Susmam, sorun olmadığından değil,
Konuşarak anlatamayacağımdan.

Görmek isterdim kendimi
Gözlerinde.

Peki ne istemem biliyor musun?

Konuşmayı
Ama sesini duymak şartıyla.

Uzun uzun süzmeyi
Bana yüzünü görmek yeter

Şu saatten sonra.

Arayıp sormanı istemem,
Adımı hatırlaman şartıyla.

Bunu okuyup bana acıma,
Sesimi unutma yeter.

8 yorum:

  1. Her şey unutulur, kalp kırıkları gönül yaraları unutulmaz.

    YanıtlaSil
  2. Aslına bakarsan hiçbir zaman bir yara diğerinin yerini alamıyor;her gönül, dil yarasının ayrı bir yeri var bende.

    YanıtlaSil
  3. Lâkin merhamet etmeyene de merhamet edilmez :) katı kalplilik, gönül kırmak; bunlar yakışmaz iyi insanlara, sen iyi bir insansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aynı şeylere iyi demiyoruz, ya da ben kendimi yanlış tanıtmışım :)
      Sen benden daha iyisin :) ve büyük.

      Sil
  4. Benim iyi olduğumu nereden biliyorsun? Adsız okurun biri değil miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adının ne önemi var ki? Can bir.
      Hem muhabbet ettik ya ordan bildim :)

      Sil