19 Mart 2015 Perşembe

Derdimi Kaybettim


Ailen mi ?
Yok-yok arkadaşların .
Belki de okulundur problem ,
Belki başkası .

Sevgin mi kalmadı
Yoksa sevgilin mi ?
Paran mı kalmadı ,
Yoksa paraya ihtiyacın mı ?

Kalmaması gereken sendin halbuki
Sevgilin değil.
Bitmemesi gereken dertlerdi
Sen değil.

Bitince rahatlarım sanıyorsun değil mi
Sonunda rahat bir nefes alırım
Hayatım yoluna girer
Düzen oturur
Dertler
Biter

Bitmez
Biterse yaşayamazsın
E benimkine zaten yaşamak denmez
Denir
Asıl seninkine denir
Dertsiz yaşama , yaşamak denmez .

Ben de senin gibiydim
Dertler bitince rahatlarım diye düşündüm
Afedersin ,
Sandım .
Zaten dertler de hiç bitmezdi sanırım.

Seni bıktıran o dertler var ya dostum
Bende yok işte.
Nasıl yok lan
Bayaaa yok
Dertsiz insan olur mu oğlum saçmalama ?
Ben de onu diyorum ya ,
Olmaz .

Sen önce bana cevap ver !
Dertsiz insan olmaz eyvallah da
Neyli insan olur ,
Nasıl insan olunur ?
Öğret bana
Nasıl insanlardan bir insan olunur...
Anlat bana

Anlat ki dertlerime geri dönebileyim
Yeniden dertlenebileyim
Bütün gün gecenin gelmesini
Bekleyebileyim


16 yorum:

  1. mumu lambaya, geceyi de gündüze tercih edenlerdensin ne kadar güzel

    YanıtlaSil
  2. Lamba da kalpler gibi kırılıyor ve geceler yazdırıp düşündürüyor. Gündüz öyle mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırılmayan lambaların hiç mi değeri yok!

      Sil
  3. Elbette ki kıymeti çok; ama kim farkında bunun? Kim aldığı nefesi veremeyeceğinin farkında ya da?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gunes de bir lamba! Unutma

      Kimden sana ne, görene, köre ne

      Sil
  4. Cümlen çok hoşuma gitti; 'kimden sana ne, görene, köre ne'. Teşekkür ederim müsmükemmel yüreğinden eksik bırakmıyorsun bizleri. Diğer blogta bulamadım seni telefondan ve kazandibi isteğim üzerine bu bloğunu yolladı. İyi ki...
    Güneş de yüreği güzel nice insan gibi, doğa gibi iyi ki var!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sözün özü "Görenedir görene, köre nedir, köre ne?" Ama Muzaffer Efendim böyle kısa kullanır ve ben de ondan duyduğum için bu halini daha çok seviyorum. Bütün yürekler mükemmeldir aslında. Beni yazmaya o başlattı, başta orada yazıyordum... Sonra dediler ki sen kendi blogunu aç ben de öyle yaptım. Eski duranları tabii silmedim diye hatırlıyorum, onlar silmediyse heheh.

      Sen de iyi ki varsın Çilem. Bana bunları tekrar düşündürttün, teşekkür ederim

      Sil
  5. Muzaffer efendi kim acaba?
    Vee başta nerede yazıyordun?
    Yürekler için klişe bir laf vardır biliyorsundur muhtemelen: "olumsuz kısmını beslersen kötü, olumlu kısmını beslersen iyi insan olursun" diye. Yani demem o ki pekçok insan farkında değil kendisinin, böyle nadir var olanlara ben özellikle yüreği güzel derim.
    Rica ederim fakat bilinçli yaptığım bir şey değil meslek alıştırması :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muzaffer Ozak. Evet orada yaziyordum. Yazmak icin yazmadim, yazmam gerektigi icin yaziyordum. Simdilerde yazacak bir seyim yok... O sozu duymamistim, tesekkur ederim.

      Hepimize mesleklerimizde basarilar!! heheh

      Sil
  6. Aa dur anladım ilk yazdığın yer var mıyım yok muyum'du :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de yazmam gerektiği için yazarım, 'yazmazsam çıldıracaktım' ve dediğin gibi bende de artık yazacak bir şey yok gibi

    YanıtlaSil
  8. Belki de :) yazınca oluşmam huzuru özlüyorum ama, sende de oluyor mu bu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baslarda oluyordu. Huzursuz yasamaya alistigimiz icin. Huzursuzluk ortadan kalkinca o hissi de unutuyorsun.

      Dolayisiyla hayir, cunku unuttum

      Sil
  9. Hatırla, huzur yoksa ne anlamı var onca yaşanan şeyin?

    YanıtlaSil