31 Mart 2015 Salı

İnsan Ne ile Yaşar


Bağımlılar

"Benim esas ihtiyaç duyduğum eroinin kendisi miydi, yoksa onun etrafında dönen hayat mıydı bilmiyorum..."

 "Uyuşturucu denen bu oyunu baştan sona bir başrol oyuncusu olarak oynadım.
İlk perdede keyifle , 
sonradan sürünerek ,
ve perde kapanırken ayakta kalabilmeyi deneyerek..."

"Hastane içinde büyük bir boşluk oluşur. Kendini hayatın gerektirdiği hiçbir şeyi yaparken bulamaz..."

"...Uyuşturucu bağımlısı kişiler, iradesi zayıf, aciz, zavallı ya da acınacak insanlar değillerdir
Toplumun yönlendirmesi ve kendi istekleri sonucu, diğerleri gibi yollarını seçmiş, tercihleri sonucu bulundukları yere gelmişlerdir."

"... Torbacımın seccadesi hep masanın altındaydı -üstü esrardan dolu ahşap masa- vakit girer girmez namazını kılardı , namazını kılmadan da evden çıkmazdı."

Seri Katiller

Acele et. Sen etrafta ahmakça dolaşırken, ben bir düzine adamı asardım. ( Onu asacak celladına ithafen )
Carl Panzram.

Biz seri katiller sizin oğlunuzuz ve sizin kocanızız biz her yerdeyiz. Ve gelecekte daha çok çocuğunuz ölmüş olacak.
Ted Bundy 

Bana yukarıdan bakarsanız aptalın tekini görürsünüz.
Bana aşağıdan bakarsanız tanrıyı görürsünüz.
Bana tam karşıdan bakarsanız, kendinizi görürsünüz.
Charles Manson 

Bana göre bir ceset, canlı bir bedenin taşıyamayacağı bir güzellik ve saygınlık taşır.
John Christie  

Ben kimseyi öldürmedim, kimseyi öldürtmedim, bıçaklarıyla üzerinize gelen çocuklar, onlar sizin çocuklarınız, onlara ben öğretmedim. Siz öğrettiniz.
Charles Manson 
 
Yaşayan bedenindeki soluğu hissediyorsun. Onların gözlerine bakıyorsun. Bu pozisyondaki insan tanrıdır.
Ted Bundy 

En büyük ihtiyaç sevgidir. 

Bana bu insanların aptallıklarından bahsetmeyin ,
Bana insanlara gösterdiğiniz sevgiden bahsedin.
Birbirinizi sevmekten bahsedin
Sevgisizliğinizin sonuçlarından değil.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder